Մայրենի

  • Փակագծում տրված գոյականները գրի՛ր եզակի կամ հոգնակի ձևով:

Մանվելն ու Սամելը մանկության (ընկերներ)են: Երբ փոքր էին վերցնում էին (զամբյուղներ), գնում անտառ (տանձ) հավաքելու:

(Ավտոմեքենան) ընթանում է շատ արագ՝ հաղթահարելով բազմաթիվ (ոլորաներ):

Արեգակի (ճառագայթները) ջերմացնում էին մադկանց:

(Օդը) լցված է ծքղիկների բույրով:

  • Բացատրի՛ր տարբերությունը՝

Խորովածը լավ եփված չէր:-


ինչը ղորովածը
ինչպիսի սնկի

Խորոված սնկի հոտը ընկել էր տնով մեկ:-

  • Զինվորական, հարազատ բառերով կազմիր նախադասություններ հետևելով նախորդ առաջադրանքի օրինակին:

    Զինվորականը լավ է լողում

    զինվորական տղան գնաց բանակ

    Դու հարազատ մարդ ես

    իմ հարազատը եկավ

  • Բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր հետևյալ դարձվածքները և կազմիր նախադասություններ:

անմեղ գառ -անմեղ

Նա անմեղ գառ է մեղավոր չէ

աշխարհ տեսած-ամեն ինչ տես

նա ամբուխճ աշխարհը տեսել է

աշխարհով մեկ լինել

Ես աշխարհով մեկ եմ եղել իմ տղայի ծնդյան որը

աչքը մնաց ճանփին անհանփեր

Ես դասի ժամանակ աչքս կպցրեցի։

արգելված պտուղ ցանկալի բան
Եվան կերավ արգելված պտուղը

Աստծու կրակ
աստված իր կրակը ինձ տվեց

գլուխ բերել հասկանալ
Ես գլուխ բերեցի հանելուկը

գույնը գցել վատ զգալ
Քո գույնը գցած էր դասի ժմանակ

դուդուկի տակ պարել ինչվոր մադու ասածը անել

Դու պարում ես նրա դուդուկի տակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *