Սուրենը հրաշք անտառում

Մի մարդ նստեց գնացք և այնտեղիս հայտնվեց անտառում։ Աշնանային օր էր բայց ծառերը կանաչ էին։ Այդ մարդը զարմանքից քարացել էր։ Մարդու անունը Սուրեն էր։ Սրենը մտավ անտառի խուրք ու տեսավ նապաստակի պոզերով փոքր մադ և հարցրեց դու ով էս։ Փոքր մատդուկը նույնպես զարմացած էր։ Նա պատասխանում է ես ես տռոլ եմ։ բա դու ով էս։ Ես մարդ եմ։ Ինչ՞է մարդը։ Մարդը զարմացած ասում է նա այո մարդը։ Նա պատասխանում է մարդը մարդ է։ Այդ պահին տռոլը հիշում է որ իր պապիկի, պապիկը տեսել է մարդու, ու նա հասկացավ, որ նա ուրիշ աշխարհից է։ Տռոլը ասում սա քո աշխարը չե սա հրաքների աշխար մարդ է։ Այդ պահին տռոլը հիշում է որ իր պապիկի, պապիկը տեսել է մարդու, ու նա հասկացավ, որ նա ուրիշ աշխարհից է։ Տռոլը ասում սա քո աշխարը չե սա հրաքների աշխար է։ Այս տեղ կան շատ ետարբեր անհնար կենդանիներ, օրինակ մարդ ցուլ, կամ 8 վոտանի նապաստակ։ Տռոլը ասաց, որ նրան և նրա ընտանիքի վրա մեշտ հարձակվում են անտառի չարերը։ Նրանք մեր անտառին պատերազմի մեջ են արել։ Սուրենը ասում է ես ձեզ կօգնեմ մի պայմանով եթե դուք ինձ հետ տուն կուղարկեք։Տռոլները ուրախ թռվռալով ասում են այո։ Սուրենը գնում է։ Ծառերը կանաչ են միշն ասում Սուրենը անտառի բնակչին։ նա ասում է, որ ոչ առաջ կանաչ չէին։ Նա հանդիպում է սովորական առուծի ու ասում է, առաջին սովորական բանը։ Այդ պահին առուծը ասում ես սովորական առուծ չեմ։ Սորենը հիշում, որ տռոլը ասում էր անտառի արքայի մասին ամենա ուժեղը և կախրդականը։ Նա կարող էր անել ամենինչ։ Սուրենը պատմում է ամենինչ նա ասում է ես քեզ կօգնեմ։ Սուրենը և առուծը գնացինկռվելու։ Երբ սուրենը տեսավ մեծ ազ սկզբում վախեցավ, բայց հետո ասաց գնացինք։ Առուծը ասա որ նրանցգլխավորը ամենաթույլ և ամենափոքրն է։ Դու աող ես հաղթել նրան այո ասաց Սուենը։ առույուծը վերցրեց Սուրենին ու նետեց եռու հեռու, բայց գլխավորի գահին մոտտ։ Առյուծը մի ակնթառթում այս ու այն կողմ նետեց զորքը և գնաց Սուրենի մոտ։ Նա չօգնեց Սրենին ։ Նա նստեց տվեց նրանց թրեր և ասաց կռվեք։ Հտե վերցրեց թեը և սկսեց դիտել։ Կռիվը դաժամ էր, բայց Սուրենը հռթեց։ Հտո նա ասաց առյուծի ինչու ինձ չ օգնեցիր նա ասաց, որովհետև դա քո կռիվն էր։ Համել ես նաեցի ընտիր ֆիլմ։ Տռոլները ուղարկեցին նրան հետ տու, բայց նա սկսեց ափսոսել, որ չեր մնացել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *